Преместване на дома в София с Hamali.BG.
В тази статия ще обърна внимание на най-често задаваните въпроси от хората, на които им предстои преместване на дома и търсят хамали. Като начало ще започна с основните и в движение ще допълвам поста.
1. "Колко струва едно преместване при вас?"
Всяко едно преместване е специфично само по себе си и на така зададен въпрос(задават ни го често) няма как да се отговори. Не и от коректна фирма. Ценообразуването става след безплатен предварителен оглед от представител на Hamali.BG или, ако са малко нещата, чрез подробно описание на багажа, етажи за сваляне и качване, наличие на асансьори, преходи по-дълги от нормалното и нужда от демонтаж и монтаж на мебелите. Цената за преместване е едно от най-важните неща, както за клиента, така и за нас, и ние много държим да е ясна предварително.
2. "Колко време предварително трябва да заявя дата за преместване на дома ми?"
От практиката си сме разбрали, че има клиенти, които планират преместване месеци напред и други, които обстоятелствата ги принуждават да се преместят веднага, „от днес за утре“, даже „за вчера“. Подготвени сме за всичко – изпращане на екип носачи до 1 час, преместване в същия ден, преместване за седващия ден или Оглед няколко дни преди плануваната дата за физическото преместване. Свържи се и попитай!
3. "Как става плащането?"
Плащането за преместване на домакинство е София става в брой или по банков път, след успешно приключване на услугата.
4. "Трябва ли да търся майстор-дърводелец, за да разглоби мебелите предварително?"
Не, не търсете дърводелец преди да сте обсъдили задачата с нас. „Майстор да ти дойде в къщата“ е една от тежките клетви в нашата действителност :). В Hamali.BG имаме монтажници, които могат да се справят и с най-сложния де/монтаж на мебели(гардероби, спални, маси, легла и др.). Обикновено организираме преместването така, че разглобяването и сглобяването да става успоредно със самото изнасяне, и съответно внасяне на покъщнината, като по този начин се пести време, пари и неудобството да спите на земята гушнали дъските от спалнята :), примерно.
5. "В цената за транспортна услуга „ИКОНОМИК“ влиза ли товарене и разтоварване?"
Не. Услугата „ИКОНОМИК“ включва само товарен транспорт с шофьор, който ще съдейства за правилно обезопасяване на багажа при транспорта. Носачи за товарене и разтоварване следва да си организирате сами. Ако желаете повече услуги възползвайте се от „СТАНДАРТ“ или „ЕКСКЛУЗИВ“. Виж повече тук
6. "От къде мога да си купя кашони и опаковки за преместване?"
Hamali.BG предлага за своите клиенти всички необходими кашони и опаковки за преместване, които обикновено доставяме няколко дни предварително, за да имате време да се подготвите. Доставяме кашоните според нашата преценка за вид и количество, след като сме го обсъдили с Вас, естествено. Ако има останал не използван консуматив, си го прибираме след преместването, като така изключваме варианта да не стигнат опаковките или да плащате нещо не нужно. Виж опаковките тук
7. "Трябва ли да вадя нещата от чекмеджетата и шкафовете?"
Меки и леки неща, като например детските дрешки от детското скринче или възглавниците в раклата могат да останат, но носачите трябва да са предупредени, за да обезопасят вратичките и чекмеджетата срещу нежелано отваряне по време на пренасяне. Не е желателно да се оставят книги, албуми и чупливи артикули, тъй като става тежко и може да се разглоби необратимо самият мебел или да се контузи носач на фирмата. Също е абсурдно да се носят цели гардероби с дрехите в тях.
8. "Трябва ли да размразя и освободя фризера?"
В Hamali.BG ще организираме пренасянето на фризера без да се налага да го размразявате. Ще го натоварим последен, като преди това извадим замразената храна. На новия адрес ще го внесем пръв и веднага ще приберем продуктите отново. Така ще Ви спестим усилия и риск дълбоко замразените продукти да се размразят.
9. "Имаме дата за преместване, но го дават да вали. Може ли да преместим датата?"
В Hamali.BG сме подготвени, така че да сме максимално независими от времето. Камионите и бусовете ни са хидро-изолирани и оборудвани с нужния инвентар за обезопасяване на товара. Можем да сменим датата за преместване, но смятаме, че ако времето не е екстремно лошо, няма никакъв проблем и имуществото Ви е в сигурни ръце.
10. "Взели сме големи кашони, може ли да не ги пълним до горе?"
Ние разполагаме с кашони, които са с оптимални размер за всяко преместване. Добре е кашоните да са пълни до горе, но с тежест обратно пропорционална на размера им. Т.е. тежки неща(книги и др.) в по-малки и дрехи и завивки в по-големите кашони.
Ако имате други въпроси или нещо пропускам по горните, не се колебайте да ни потърсите ТУК