Механизъм на преместване
Уважаеми дами и господа,
Всяка успешна фирма рано или по-късно се оказва в ситуация, когато помещенията на използвания офис стават тесни или неуютни.
Често и по отношение на обитаваното от нас жилище имаме подобни емоции и комфортът или друго ни кара да предпочетем новото.
Нормално е тогава да последва преместване и замяна на стария офис или дом с нов по-голям и по-просторен.
Тогава идва времето да се замислите за фирма, която да реализира Вашето "преместване на офис" или "преместване на жилище" и то така, че да се запази целостта, качествата и естетиката на Вашето имущество и всичко това да е съчетано с истинската цена на необходимата Ви услуга.
Вероятно първият Ви контакт със служител на Hamali.BG ще е по телефона.
Вие ще бъдете изслушан/а внимателно и с разбиране.
Дори и да не използвате нашите услуги, винаги може да разчитате на професионално мнение и подходящ навременен съвет.
При нужда е възможно дори и само да си закупите кашони и опаковки или пък, ако сте от провинцията, безкористно и дистанционно Ви помогнем в някои насоки.
Позволяваме си да Ви запознаем с най-необходимото за безпроблемно преместване на Вашия офис или жилище.
ИЗБОРЪТ
Изборът на подходящ изпълнител всъщност не е толкова труден за разумните хора. Известно е, че проверен изпълнител препоръчан от познат или приятел е най-добрият вариант. Ако все пак нямате такива контакти и потърсите фирма, препоръчваме тя да е с по-широка известност и легитимност на българския пазар.
Опитът показва, че изборът на случайни хора намерени от сайтче, евтин вестник или флаер на кофата за боклук може да Ви донесе изключителни неприятности по време на преместване или още по-лошо - да маркира жилището Ви за бъдеща кражба!
В реномираните медийни издания съществуват рекламни кампании на различни фирми за хамалски услуги. Някои от тях са качествени, на разумни и реални цени.
За съжаление обаче изключенията са много повече!
Ако се спрете на западен изпълнител трябва да знаете, че и цените са европейски (даже и повече), а качеството на преместването не превъзхожда това, което предлагаме ние.
Пък и от друга гледна точка, според нас трябва все повече всички ние да стимулираме всяка качествена българска стока или услуга.
Като лидер в бранша и радетел в "правилата за добра практика" ние сме длъжни да направим няколко разяснения за клиентите, които държат да получат или получават цена на услугата - "преместване" по телефона (с изкл. на елементарните неща) и получавайки отказ от нас или друг, намират изгодната "телефонна цена".
ВНИМАНИЕ !!! Задължително организирайте предварителен оглед на обекта !!!
Уважаеми клиенти бъдете сигурни, че никой от нас не иска да скрие нищо от Вас, напротив целта на предварителния оглед е всичко да е кристално ясно и за Изпълнителя и за Възложителя - т. е. да се изключат всички недоразумения.
От друга страна целите и стратегията на нашата фирма не ни позволяват да подвеждаме и по-късно да изненадваме неприятно нашите клиенти, защото Вие сте най-ценното за нас.
Получената цена по телефона за преместване на жилище, офис или парична каса е ГАРАНТИРАНА ИЗМАМА. Ако забелязвате даже не Ви слушат внимателно или пък ако Ви слушат, всичко се записва и спестеното неумишлено от Вас напр. столче дава началото на "пазарлъка".
Практиката и методите на такива изпълнители изцяло е взаимствана от колегите им от пиацата на пл."Македония". Освен грубиянщината, цената нараства пъти и целият квартал научава, че Вие се местите.
Всъщност предварителен оглед винаги има, но при некоректния изпълнител той се осъществява умишлено в деня и часа на преместване, когато "няма накъде да се мръдне". И разбира се уговорката по телефона бива разваляна и напълно опорочена.
ПРЕДВАРИТЕЛЕН ОГЛЕД
Предварителният оглед на обекта е необходим на Изпълнителя, за да се запознае със спецификата и степента на трудност на исканата му услуга.
Той преценява нужния му ресурс от хора и транспорт, начинът на изпълнение, стратегията, разумния час. Уточнява се на място точната цена и начин на заплащане. Изключват се всички недоразумения.
Ако Вие изберете Hamali.BG за Ваш изпълнител, наш консултант по преместване ще посети Вашия дом или офис в удобно за Вас време и ще представи множеството услуги, които ние предлагаме.
След това той ще направи оглед на всичко в дома или офиса, което ще бъде пренасяно и ще посочи вещите, които се нуждаят от специално внимание.
Ще прецени необходимия де/монтаж, начина и необходимото опаковане.
Скоро Вие ще знаете крайната цена, която няма да бъде променена !!!
МЕХАНИЗЪМ НА ПРЕМЕСТВАНЕ
След като всичко е вече договорено, избрана е дата и час, идва и деня на Вашето преместване. Какво е нужно да направите? Как да се подготвите?
Ние от позицията на водещата фирма ще се опитаме да Ви подскажем.
Ако не сте избрали услугата ни "ЕКСКЛУЗИВ" /опаковане и пренасяне/, а сте решили сами да подготвите багажа си, трябва да знаете, че не е желателно да се опакова в найлонови чували и чантички, както и в стари износени кашони.
Изключено е също големи кашони да се пълнят догоре с книги и хартии.
Ставайки прекалено тежки те допълнително утежняват нелеката ни работа.
Отбележете ясно нещата, които не бива да бъдат товарени. Маркирайте всичко чупливо, разкачете предварително всякаква техника, отстранете леснозапалимите неща.
Изнесете всички отпадъци, които можете (естествено е да се натрупат още в деня на самото преместване).
ЗАПАЗЕТЕ МЯСТО, КЪДЕТО ДА ПАРКИРА КАМИОНЪТ
Ако живеете на място, където паркирането е трудно, помолете Ваши приятели да паркират заедно с Вас колите си една до друга, близо до дома Ви, като по този начин запазите място за камиона до пристигането му.
Ще бъдем благодарни, ако там където отивате също сте се погрижили да осигурите паркинг.
Колкото по-близо е камионът, толкова цената на нашата услуга ще е по-добра за Вас!
ПОСОЧЕТЕ СПЕЦИАЛНИТЕ ПРЕДМЕТИ
Когато пристигне екипът ни посочете на отговорника по преместване предметите, които смятате че изискват особено внимание!
Всяка ваша вещ ще бъде опакована и пренесена професионално, но ако посочите предметите, които са най-важни за Вас, на тях ще бъде обърнато специално внимание.
ПРЕДИ НАПУСКАНЕТО НА ЕКИПА
Направете една последна обиколка на дома Ви преди екипът да напусне.
Проверете всички шкафове, рафтове, чекмеджета, вижте в гаража, мазето, тавана, килера, под леглата, под стълбите и на всяко друго място, където може да има забравен багаж.
Не трябва да оставяте камиона да отпътува преди да сте сигурни, че всичко е натоварено!
ТРАНСПОРТ
Ако екипът ни за Вашето преместване е много голям, ние ще Ви бъдем благодарни, ако ни съдействате за извозването на част от работниците.
В повечето случай Вашата кола ще е водеща на кортежа от един или два камиона и лека кола.
В никакъв случай не карайте бързо, изчаквайте търпеливо колите зад Вас.
Изберете и съгласувайте с нас маршрут с хубави пътища, без неравности и дупки!
ПРИСТИГАНЕ
След като багажът и екипът ни пристигне, постарайте се да ни осигурите пълен достъп до помещенията. Отворете широко вратите и затворете всички прозорци!
Оторизирайте Ваш близък или служител да съблюдава за правилното подреждане и разпределение на всички налични артикули.
Ако разопаковането е включено в заявените от Вас услуги, Вашият отговорник по преместване ще инструктира екипа да разопакова вещите Ви и ще уговори час за събиране и извозване на употребения опаковъчен материал.
При напрегната и тежка работа, чаша вода или безалкохолно повдига духа на работниците, особено в летните жеги.
HAPPY END
Вие успяхте!!!
Моля, разкажете на Ваши колеги, познати и приятели за всичко, което Ви се случи с екипа на Hamali.BG.
P.S
Препоръчваме контактът с Вашия изпълнител по "преместване на офис" или "преместване на жилище" да бъде осъществен минимум 3 дена по-рано от самото преместване, за да мине всичко гладко без "натаманяваме" на дата и час.
Повечето фирми и организации в България не могат да осъществят преместване веднага, но с Hamali.BG Вие може да разчитате дори и на това.
Бързо, отговорно и конфиденциално може да се осъществи преместване на Вашия офис или жилище буквално в същия ден или следобед.
Използвайки създаденото и работещо дългогодишно наше ноу-хау за преместване, ние сме в състояние да преместим офис до 300 работни места за 2-3 дена.
ПОЛЕЗНО
Ако все пак изберете друг изпълнител за преместване е необходимо след визуалния контакт:
- да се споразумеете за крайната(!!!) цена, дата и час.
- ако не се организира оглед и на крайния обект, да се уточни обезателно наличието на асансьор, вити стълби, етажът чист ли е или е НП, НМ.
- да уточните до каква степен се поема отговорност за състоянието на багажа след преместване и евентуално да се подпише договор. Нужна ли е застраховка?
- от кого се изпълнява необходимия де/монтаж.
- кои от нещата се опаковат и от кого /поне за матраците е задължително/.
- колко работника ще извършат преместване.
- обвързан ли сте с часови ставки и с това, че багажът няма да се събере евентуално на един курс с предоставения камион.
- хидроизолиран ли е и колко е голям камионът /бусът/.
- камионът собствен ли е? /наетите се плащат на час от изпълнителя, багажът чака и се освобождава по входовете или пред тях/.