Финансова криза и хамалски услуги.

Връзката между икономическата криза и сектора хамалски услуги е факт.  Всички в България вече сме наясно, че икономиката на страната ни и като цяло световната се намират в безпрецедентна за съвремието ни финансова и кредитна криза. Като цяло най- уязвим се оказа стрoителният сектор и всички съпътстващи го дейности.

Наистина не беше нормално банковият служител да те поучава поне на три начина да излъжеш собствената му банка или пък служител да закъснява за работа, знаейки, че поне на две места "размитат" за него.

Като цяло според мен идва видов ден и нещата като, че ли си отиват на мястото. Нужно е вече да се работи с по-голяма прецизност и всеодайност, защото ще оцелеят само тези, които наистина заслужават.

Но, какво се случваше в нашия бранш - хамалски услуги последните две години: Подади строителния бум и увеличения брой премествания се нароиха всякакви хамалски образувания, куцо и сакато започна да се изживява и представя като професионалисти- хамали.

Интернет и пресата се препълниха с хамалски сайтове и обяви. Някои даже прекалиха- две фирми имат общо 28 хамалски сайта на 1-ва, 2-ра , 3-та и 4-та страница на google.com и във всеки сайт са под различно име с различни телефони. Ненормална работа, но факт.

Ние пък, макари с най-големи възможности решихме да заложим само на познатата Ви марка- Хамали.БГ и разбира се на отличното обслужване и доволни клиенти. Рекламата "от уста на уста" винаги е била най- важна за нас.

Сега, когато работата намаля, всички, които разчитаха на заиграване с клиента и "сваляне на кожата му" според мен ще ги постигне заслужената участ - забвение.

Най-уязвими са малките локални премествания, защото търговията с имоти съвсем спря. Тези малки премествания всъщност подържат персонала на всяка хамалска фирма или бригада и по принцип са много важни при оцеляване в такава среда. Мисля, че на напъна няма да издържат и дотегналите ни вече "хамали- студенти", най- малкото като изразители на тази пошла лъжа от известната абревиатура, а още повече като синоним на чичковци, работещи лошо и изнудващи клиента. Ето и нещо за пример- тези от по- горе с многото сайтове, в половината от тях са хамали- студенти, а в другите пък са "лидер в бранша". Точно от такива мисля, че ще се очистим!

Ние- ние наистина и сега сме претрупани от работа. Телефонът мълчи, но все се намира някой стар и доволен клиент или пък някой клиент на когото сме препоръчани.

Искрено се надявам тази реалност да подейства здравословно, като очистително за бранша хамалски услуги, и на пазара да останат само тези, които са се доказали в годините пред Негово Величество Клиента.

Станислав Тодоров

Поздрави от Хамали.БГ

споделяне на връзка

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *