Hamali.BG е специализиран не само в местене на домакинства, а предлага също и първокласно преместване на офиси.
След предварителният оглед за правилната оценка на обема и спецификата на задачат и удобрена оферта, остава същинската работа. Основните етапи на едно офис преместване са два:
- Предварителна среща
- Доставка на кашони и опаковъчни материали
- Етикиране
- Опаковане
- Демонтаж и монтаж на мебели в офиса
- Тежки артикули
- Транспорт и товарене
- Доставка и разпределяне по схема
Планиране
Правилното планиране е основна част от доброто преместване на офис и гарантира изпълнението на всички дейности в подходящия момент, гарантира влизане в срок за всеки етап и спестява загуба на производителност за бизнеса ви.
Предварителна среща:
В Hamali.BG, ние вярваме, че предварителното обсъждане на всички подробности допринася значително за успеха на вашето преместване.
В зависимост от големината на офиса е нужна една или повече срещи за определяне на специфичните потребности за всеки отдел(монтаж, демонтаж, опаковане, тежки атрикули, огнеупорни каси и сейфове и др.) и на тази база да изработим график по време, разходи и всякакви специализирани услуги, които могат да бъдат необходими.
На нашата среща ще бъдат обсъдени всички ключови моменти от преместването и всички проблеми, които биха могли да възникнат. Ние ще дадем съвет за всеки аспект от преместването на всеки служител или мениджър на отдел в компанията, за да успокоим персонала и намалим стреса, който местенето може да доведе.
Като водеща фирма за преместване на офиси, в Хамали.БГ разполагаме с всички необходими опаковъчни материали и кашони необходими защита на вашите мебели, кашониране на архива и работната документация, както и доставка на точното място и по време събразено с плана за действие.
Етикиране:
Етикирането е много важна стъпка за всяко офис-преместване. Правилното маркиране на всяка мебел, техника и кашон улеснява идентифицирането им, поставянето им на правилното място и увеличава ефективноста на екипа.
Същинско Преместване на офис
В уговорения ден и час наш екип ще бъде в офиса и ще стартира физическото преместване. Ще се започне с правилно паркиране на камиона, обезопасяване на врати, прозорци, асансьори и маркиране на деликатните артикули.
Опаковане:
Гарантирането, че чувствителното оборудване остава в добро състояние е наш основен приоритет. Аеропласт(Bubble Rap) и специализирани кашони са винаги на разположение, за да осигурят и най-финната техника.
Демонтаж и монтаж на мебели в офиса:
Хамали.БГ демонтира и монтира в новия офис всички мебели, когато е необходимо. Екипът монтажници е наша гордост и извършва успешно дори най-сложните де/монтажи.
Тежки артикули:
Успешното пренасяне на тежки офис артикули, като огнеупорни сейфове, каси, метални шкафове, UPS и други също е наш специалитет.
Транспорт и товарене:
Товаренето се извършва от нашия екип, а транспортът използван за преместването е наша собственост. Камионите и бусовете ни са оборудвани с всичко необходимо за осигуряване на товара, което гарантира сигурноста при превоза.
Доставка и разпределяне по схема:
Внасянето в новия офис на всички мебели, кашони и други става според етекирането им по схемата на новия офис. Обезопасяването на врати, прозорци, асансьори и др. В новата сграда се подразбира.
Наша гордост е екипът ни, който е преминал през много предизвикателства в работат си. Преместил е хиляди офиси, изграждан е с години, познава работата си в най-малките детайли и гарантира на всички клиенти на Хамали.БГ най-адекватната услуга.
------------------------------------------------------------
За въпроси и насрочване на среща за предварителен оглед, не се колебайте да ни потърсите.
Данни за контакт:
От сайтът ни: Hamali.BG
В офиса ни: бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ 47, 1142 София, България
E-mail: office@hamali.bg
Телефони в офиса: +359 2 963 1233
Мобилни телефони: 0887 78 39 51; 0888 23 45 19